woensdag 1 augustus 2012

Vakantieliefde


Een paar dagen voordat ik op vakantie ging naar Frankrijk en ik met een paar vriendinnen zat te fantaseren over de vakantie, werd opeens gezegd dat ik een vakantieliefde moest nemen.
‘Kom op Liza! Je bent nog niet getrouwd!’ zeiden ze, als ik het probeerde een argument te verzinnen.
Daar hadden ze een punt.
Ik ben dan wel helemaal weg van een bepaald iemand, maar hijzelf weet dat nog niet. We hebben (nog) niets en tot die tijd kan ik in ieder geval proberen een leuke jongen te spotten.
Dus dat heb ik gedaan.



We kwamen eerst aan op de camping waar we een dagje zouden blijven, waarna we weer verder zouden reizen. Ik kwam op de camping aan en snel had ik al een leuke jongen gevonden.
Hij was supercute, Engels met een BRITS ACCENT, wel een beetje verlegen, maar heel erg schattig. Een beetje jong misschien, hij was hij een jaar of 4.

Op dezelfde dag heb ik een andere leuke jongen gespot. Hij was echt superknap. Serieus. Hij kon ook op zijn handen staan en was een stuk ouder dan de andere, namelijk 9, of 10. Eerder een kandidaat voor mijn zusje, die beweert nog nooit verliefd te zijn geweest. Zelfs geen kleuterliefde.
Jammer genoeg was hij Frans en is mijn Frans beroerd, anders had ik hem kunnen koppelen aan mijn zusje.



Op de definitieve camping, waar we een week bleven, waren bijna geen jongens. Een paar van een jaar of 5, een klein babytje en misschien nog eentje van mijn zusjes leeftijd.
Op de op een na laatste dag heb ik toch nog een redelijk knappe jongen gezien, deze keer van mijn leeftijd ongeveer. Maar goed, het was alweer de op een na laatste dag, hij zat alleen maar achter zijn nintendo en hij ging douchen in het vrouwenblok, terwijl de mannendouches ook vrij waren.

Wel heb ik op het strand nog 2 Franse jongens gezien met sixpack, dat maakte een heleboel goed. :")

Stond ik er niet voor open? Heb ik alle leuke jongens over het hoofd gezien, of had ik gewoon pech? Ik weet het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten