maandag 30 juli 2012

Asymetric Summer


De afgelopen dagen was Hij er eindelijk. De Zon! Daar heb ik natuurlijk heerlijk gebruik van gemaakt, en heb ik eindelijk mijn asymetrische rok van de primark aangehad.
Alleen wist ik nooit hoe ik hem kon combineren, dus heb ik er uiteindelijk een simpel wit schirtje met een zilveren ketting, en zwarte hakken bij gedaan. Lekker safe, maar het past wel redelijk!
Maar een foto zegt meer dan duizend woorden, dus hier komen ze.







Rok: Primark, 11 euro. Shirt: Primark, 3 euro. Hakken: Primark, 12 euro. Ketting: Erfstuk. Ring en Armbanden: Markt

Je kan wel zien waar ik heel vaak shop ;)
Dat komt omdat ik dicht bij primark woon, ze die nieuwste, leukste dingen hebben, lekker goedkoop zijn, en goed met de mode meelopen.
Hebben jullie nog tips om de rok te combineren?

xx Ivette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten